Cumpara

    Pentru a cumpara uleiuri esentiale sau alte produse doTERRA aveti 2 posibilitati – fara discount (contactand un avocat de sanatate doTERRA) sau cu discount de minim 25 % dupa creearea unui cont de Wholesale Customer sau Wellness Advocate. Pe langa discount-ul de 25 % – puteti beneficia de programul de recompensare a loialitatii (vezi aici ) prin care puteti castiga discount suplimentar (10-30 % ) in puncte si produse cadou. De asemenea, in fiecare luna puteti opta pentru produsul lunii (cadou pentru comenzi de 125 PV) si alte oferte ocazionale oferite de doTERRA consumatorilor fideli.

Pentru creearea unui cont doTERRA (inrolare) aveti 2 optiuni:
– 20 euro – kit INTRO. Anual, primiti in schimb un ulei de menta.
– sa alegti un kit de inrolare de aici kituri inrolare – care contin produse cu discount suplimentar fata de cele de distribuitor (suplimentar 10-35 %), in plus, taxa de inscriere este inclusa (nu mai platiti si cele 20 euro de la optiunea 1)
De exemplu: kitul Home Essentials – contine 10 uleiuri + 1 difuzor in valoare de 320 euro (pret wholesale)+taxa de 20 euro = 340 euro.
Iar daca alegeti varianta la kit platiti doar 225 euro pentru tot.

Inrolarea si comenzile (chiar si retail) se pot face utilizand un link de wellness advocate, platiti cu cardul si livrarea acasa in 3-10 zile din depozitul central european.  Gasiti aici detalii mai multe despre inrolare pe pagina Inroleaza-te !

Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la  0745174661

 

– Intrebari frecvente – dōTERRA Wholesale Customer (WC)

I: Ce inseamna WA, WC si PM?
R: WA = Wellness Advocate (Distribuitor) ; WC = Wholesale Customer (Consumator) ; PM = Preferred
Member** (**PM – acest tip de cont nu mai este disponibil)

I: Ce inseamna LRP?
R: LRP = Loyalty Rewards Program (Program de Recompensare a Loialitatii)

I: Cum decurge procesul de upgrade?
R: Pentru clientii domiciliati in SUA, in momentul accesarii Biroului Virtual mydoterra.com, WC o sa
vada un buton in coltul din dreapta sus, denumit “Become a Wellness Advocate”. Prin accesarea lui, si
acceptarea conditiilor contractuale specifice WA contul lor o sa fie upgradat imediat.
R: Pentru clientii domiciliati in Europa, upgrade-ul contului se poate face prin telefon sau e-mail.
Titularul de cont trebuie sa contacteze echipa din Call Center pentru a solicita modificarea contului din
WC in WA.

I: Daca sunt deja WA, ma calific pentru un cont de tip WC?
R: Daca ai un cont de tip WA care nu are niciun downline (persoana inregistrata sub tine), poti sa
soliciti schimbarea contului WA in cont WC. Citeste urmatoarea intrebare pentru detalii suplimentare

I: Cum pot sa-mi schimb contul din WA in WC?
R: Un WA, care nu detine un downline (nu are nicio persoana inregistrata sub sine), poate sa-si
schimbe contul intr-ul de tip WC in timpul lunii in care se achita taxa de reinnoire membru. Acest
proces de schimbare a contului are loc la finalul respectivei luni. WA o sa fie notificat prin e-mail si o sa
aiba optiunea de a ramane totusi WA daca doreste.

I: Daca sunt un WA fara nicio persoana inscrisa sub mine, o sa-mi fie modificat contul automat intrunul
de tip WC?
R: Da – asa cum am mentionat anterior, un WA fara nicio persoana inscrisa sub el/ea o sa fie schimbat
intr-un WC in timpul lunii de achitare a comisionului de roinnoire de membru, cu exceptia cazului cand
solicita sa ramana WA.

I: Daca sunt un WA fara nicio persoana inscrisa sub mine, pot sa solicit sa mi se schimbe contul intrunul
de tip WC?
R: NU. Acesta este un process automat, asa cum este descries mai sus.

I: Pot sa detin un cont de WA si un cont de WC?
R: NU. Fiecare persoana (sau cuplu casatorit) are dreptul la un singur cont. Fie un cont de WA fie un
cont de WC.

I: Care sunt beneficiile contului de tip WC?
R: Un membru WC are acelasi discount ca si un membru WA si modul de operare in platforma virtuala
(Biroul Virtual – VO) este unul mai simplist.

I: Poate un WA sa fie schimbat intr-un WC, dupa ce deja a avut un upgrade de la un cont WC?
R: DA. Daca un membru WA decide sa nu inscrie pe nimeni sub el/ea, el o sa devina WC in timpul lunii
de achitare a taxei de reinnoire membru. Exista totusi optiunea ca un WA sa notifice ca nu doreste
acest proces sa aiba loc, astfel incat sa ramana WA.

I: Ca si Enroller, de ce as vrea sa inscriu pe cineva sub mine ca si WC?
R: Un membru WC contribuie la echipa ta in multe moduri similare unui membru WA, plus ca are
urmatoarele avantaje:
• Un WC te poate califica pentru Rank si Bonusuri la fel ca si un WA, inclusiv pentru programele
Power of 3 si Fast Start.
• Prin inscrierea in matricea ta de noi membrii WC, poti sa-I diferentiezi mai usor in Biroul Virtual si
sa-i clasifici in “consumatori” si “distribuitori”, astfel incat sa poti sa-i asisti mai bine in functie de
nevoile lor si ale tale.
• Membrii WC care isi upgradeaza conturile in WA in termen de 90 de zile de la data inrolarii lor, vor
beneficia de inca 14 zile perioada de gratie in care poti sa le schimbi Sponsorul.

I: Ca si Enroller, o sa fiu notificat daca un membru WC isi upgradeaza contul intr-unul de tip WA?
R: DA. O sa primesti un e-mail de fiecare data cand cineva din downline-ul tau isi upgradeaza contul
din WC in WA. De asemenea, poti sa observi aceasta modificare si prin intermediul Biroului Virtual.

I: Membrii WC pot accesa optiunea de “Message Center” in Biroul Virtual?
R: DA. Un membru WC are acces la optiunea “Message Center” pentru a receptiona si raspunde la
message de la Upline-ul sau.

I: Pot sa ma inscriu inca ca si Preferred Member?
R: NU. Optiunea de Preferred Member a devenit inactiva. Conturile celor care sunt in prezent PM, o sa
devina treptat conturi WC sau orice alt tip de cont disponibil la acel moment, in functie de optiunile lor.

I: Cum o sa apara membrii cu cont WC in Biroul meu Virtual?
R: Conturile de tip WC o sa apara colorate in VERDE. Forma o sa reflecte setarea LRP-ului – ca in
cazurile conturilor de tip WA.

I: Un membru de tip WC poate sa beneficieze de serviciul LRP?
R: DA.

I: Un membru de tip WC poate sa participe in programul Fast Track?
R: DA.

I: Comenzile plasate de membrii cu cont WC sunt luate in calcul pentru progamul Fast Start?
R: DA.

I: Un membru de tip WC poate sa detina un website-replica?
R: NU. Clientii de tip WC nu detin abilitatea de a inrola alte persoane, drept urmare ei nu pot sa aiba
acces la un website-replica a site-ului mydoterra.com.

I: Clientii de tip WC pot sa revanda produse dōTERRA?
R: NU. Tipologia contului de tip WC este special create pentru acei clienti care doresc sa utilizeze
produsele dōTERRA pentru consumul propriu. Clientii de tip WC trebuie sa-si upgradeze contul intrunul
de WA ca sa poata sa revanda produse dōTERRA si sa-si dezvolte un downline / business. (de
retinut ca in prezent, pentru Europa, nici clientii de tip WA nu au dreptul de a „re-vinde” produsele
dōTERRA, din motive ce tin de legislatia fiscala aferenta Uniunii Europene si/sau a tarii de resedinta)

I: Un membru de tip WC isi pastreaza ID-ul cand isi schimba contul intr-unul de tip WA?
R: DA. Un membru isi pastreaza ID-ul cand isi upgradeaza contul, inclusive statusul LRP (nivelul de %) si
punctele din programul LRP.

I: Pogramul Fast Start se reseteaza cand un client WC devine WA?
R: NU. Comisioanele din programul Fast Start sunt achitate pentru primele 60 de zile de la data
inregistrarii in sistem a noului membru, indiferent de tipul acestuia (WC sau WA).

I: Un WC poate sa fie transferat intr-o pozitie de tip WA?
R: In unele cazuri particulare, un WC poate sa fie transferat intr-o pozitie de tip WA. Daca pozitia vizata
este plasata sub acelasi Enroller, atunci este posibil sa li se aprobe solicitarea de transfer de catre Dep.
Placements.

I: Cum se face transformarea membrilor PM in WC?
R: Membrii cu cont de tip PM sunt contactati pentru a se identifica o solutie oportuna de transformare.

I: Un membru poate sa beneficieze de oferta “Upgrade – 90 de zile” mai mult de o singura data?
R: NU. Un membru poate sa utilizeze avantajul ofertei “Upgrade – 90 de zile” doar o singura data.
Persoana care i-a inrolat (Enroller-ul) o sa aiba optiunea de a-i muta doar in primele 14 zile de la data
inrolarii. Enroller-ul o sa mai primeasca inca o data aceasta optiune, pentru acei membrii de tip WC
care si-au upgradat contul intr-unul de tip WA dupa cel putin 90 de zile de existenta in sistem ca si WC.
Aceasta optiune insa nu o sa oferita iar daca un membru WA solicita sa redevina WC si pe urma iar
cere sa devina WA.

I: Un membru de tip WC poate sa fie plasat oriunde in organigrama?
R: DA. Un membru de tip WC poate sa fie plasat sub orice alt membru de tip WA, inclusiv sub contul
Enroller-ului.