de ce afacerea doTERRA

Pentru ca o companie de network marketing sa fie una de succes, nu doar pentru ea, ci si pentru oamenii care fac parte din ea, sunt mai multe criterii pe care trebuie sa le indeplineasca 100 %.

doTERRA a reusit acest lucru si acest lucru il si verificam prin rezultatele pe care le-a inregistrat in relativ scurta istorie a companiei (fondata in 2008, acoperire mondiala, cifra de afaceri in 2015 de peste 1 mlrd $, iar in iunie 2016 inregistreaza o cifra de peste 3 milioane de “avocati de sanatate”)Criteriile la care doTERRA exceleaza:

  1. Fiind o companie orientata catre produs si calitatea lui, doTERRA a reusit sa creeze practic cele pure, potente si siguri uleiuri esentiale din lume. Prin sistemul lor de obtinere uleiurilor CO-IMPACT SOURSING si cel de certificare proprie CPGT – se asigura calitatea exceptionala a uleiurilor si produselor doTERRA.
    Mai mult decat atat, datorita unui program destept de rasplatire a fidelitatii (programul LRP), alaturi de calitate si diversitatea produselor (sanatate, ingrijire, igiena, casa, frumusete etc) – au reusit un record mondial in industria de network marketing – o rata de retentie de 68 % (wellness advocates care fac minim o comanda o data la 1-3 luni) – ceea ce demonstreaza inca o data eficienta si nevoia fata de produs.
  2. Una din problemele majore pentru care companiile de network marketing esueaza in zilele noastre este si modelul de business bazat si orientat catre vanzarea “ideii” si a oportunitatii de NM si nu a produselor – planuri de marketing alabicate, sisteme de plata greu de atins – ceea ce genereaza un procent mare de oameni care isi pierd entuziasmul foarte repede.
    doTERRA a creat un model de business extraordinar. – orientat pe vanzarea si promovarea unui stil de viata, de sanatate, pe produs – sustinut de cateva modalitati de recompensa (plati) pentru toti afiliatii doTerra, indiferent de nivelul lor (rank) in planul de marketing si/sau vechime sau experienta. Cele 6 modalitati de castig doTERRA asigura – de la obtinerea produselor gratuit pana la venituri reziduale de 100-200 mii de euro/lunar. Modelul planului de marketing inversat (platit mai mult pe adancime) face ca liderii sa-si ajute inclusiv financiar downline-urile prin aport direct la cresterea retelelor lor.
  3. Expansiune sociala si geografica asigurata si prin sistemul logistic al companiei doTERRA. Birou online pentru fiecare inscris, plata cu cardul, livrare acasa (inclusiv pentru client daca e cazul) din depozitele regionale doTERRA.
  4. Probabil una din cele mai importante atuuri ale companiilor de network marketing este educatia gratuita pe care o ofera. ROBERT KIYOSAKI a scris in cartea sa “The Business School” ca valoarea ascunsa numarul 1 in network marketing este educatia care schimba vieti (life-changing business education). doTERRA a creat un sistem de educatie orientat catre oameni de orice varsta, statut sau nivel social. Acest sistem si material oferite direct de companie sunt suplimentate de cunostintele, experienta si calificarea liderilor implicati in construirea de retele. Autorul acestui site, Elena Cimpoesu, are o experienta de peste 10 ani in NM, o academie de business sistematizat absolvita (fondatorii se numesc Vladimir si Valeriya Dubkovskie si tot ei autorii cartii NECTAR PENTRU SUFLET) si o misiune asumata de a ajuta pe altii printr-un sistem de educatie pe care l-a numit “business prin suflet”.
  5. doTERRA e printre putinele companii cu o cultura organizationala inspirationala. Cei 7 fondatori  Dr. David K. HillGregory P. CookCorey B. LindleyDavid StirlingMark A. WolfertEmily WrightRobert J. Young – au creat compania 100 % cu fonduri proprii, o echipa de profesionisti si calificati pe diverse domenii – de la specialisti in sanatate, pana la finante, business sau marketing. doTERRA isi asuma misiuni sociale prin care sa impacteze intregi comunitati prin proiecte inclusiv caritabile – Co-Impact Sourcing si Healing Hands Foundation sunt doar cateva dintre ele.