Piata aromaterapiei se va tripla in urmatorii 4 ani

Uleiurile esentiale capata tot mai multa popularitate si pe buna dreptate. Diverse surse dau diferite cifre sau estimari, dar in esenta toate vorbesc despre o CRESTERE EXPLOZIVA in urmatorii 4-5 ani. Unde vei fi tu in acest viitor ?
 
„Piata Aromaterapiei – Crestere, Perspectiva viitoare si Analiza Competitiva, 2017-2025, piata globala de aromaterapie a fost evaluata la 1.413,4 milioane de dolari in 2016 si este de asteptat sa ajunga la 3.226,2 milioane de dolari pana in 2025, extinzandu-se la un CAGR (rata anuala compusa de crestere) de 9,54% pana in 2025.
 
O privire asupra pietei:
Aromaterapia se bucura de un statut important in medicina alternativa, prin utilizarea ingredientelor si a uleiurilor esentiale 100% pure. Studiile mentioneaza, de asemenea, ca aromaterapia (in special inhalarea uleiurilor esentiale) a fost benefica in tratarea arsurilor de gradul doi si trei. Aromaterapia ajuta la reducerea durerii asociate arsurilor si faciliteaza recuperarea rapida. Aromaterapia este, de asemenea, din ce in ce mai folosita in ingrijirea parului si a pielii, in tratamentul insomniei, relaxare, in ameliorarea stress-ului si altele.
 
Uleiurile esentiale sunt de asemenea considerate ca fiind vindecatori naturali. Uleiurile esentiale cu grad terapeutic sunt extrem de solicitate atat intre aromaterapeuti, cat si in spa-uri si sunt utilizate pentru vindecarea durerilor, ranilor, imbunatatirea somnului, ingrijirea pielii si usurarea alergiilor. Generatia X si milenialii devin din ce in ce mai constienti de avantajele asociate cu aromaterapia, deoarece exista dorinta din ce in ce mai puternica a cresterii constitutiei inerente a organismului. Avand in vedere cresterea gradului de constientizare a populatiei generale si cresterea gradului de constientizare a efectelor secundare asociate cu medicamentele conventionale, se anticipeaza ca cererea de terapii naturale va continua sa creasca in decursul urmatorului deceniu, iar piata aromaterapiei va valorifica oportunitatile majore.
 
Pe baza tipului de produse, piata globala de aromaterapie este clasificata in echipamente si consumabile. Piata echipamentelor este in continuare clasificata in difuzoare nebulizante, difuzoare prin evaporare, difuzoare cu ultrasunete si difuzoare de caldura. Scopul acestui studiu il reprezinta consumabilele, deci uleiurile esentiale, amestecurile de uleiuri si uleiurile purtatoare. In acest raport sunt, de asemenea studiate pietele pentru unele categorii de uleiuri esentiale de calitate superioara, cum ar fi florale, citrice, picante, lemnoase, camforice, ierboase si altele. Dintre tipurile de produse considerate, consumabilele (in special uleiurile esentiale) capteaza cea mai mare cota de venituri pe piata mondiala (aproximativ 70%). Printre tipurile de uleiuri esentiale, cererea pentru uleiurile esentiale de citrice este cea mai ridicata. Popularitatea uleiurilor esentiale organice este, de asemenea, semnificativa in regiunile dezvoltate din America de Nord si Europa si in economiile emergente din Asia Pacific.
 
Pe baza modului de utilizare, piata globala de aromaterapie este studiata pentru modurile de utilizare topica, prin inhalare si prin difuzare. Dintre acestea, utilizarea topica este metoda cea mai preferata, in special pentru tratarea durerilor si a afectiunilor cutanate. Cea mai mare cerere pe parcursul perioadei de prognoza o va avea metoda de difuzare a uleiurilor esentiale, datorita popularitatii crescande, urmand ca aromaterapia sa fie ulterior adoptata ca metoda de ingrijire la domiciliu.
 
Dintre domeniile in care pot fi utilizate uleiurile esentiale amintim: ingrijirea pielii si a parului, relaxarea, gestionarea durerii, gestionarea cicatricilor, gestionarea somnului, sanatatea generala si bunastarea. Ingrijirea pielii si a parului reprezinta cel mai mare segment pentru produsele de aromaterapie. Aromaterapia a inceput sa fie practicata din punct de vedere istoric pentru tratarea afectiunilor cum ar fi eruptii cutanate, eczeme, tratamentul arsurilor, acnee etc. Aromaterapia este, de asemenea, din ce in ce mai adoptata in managementul durerii. Pacientii de varsta a treia opteaza pentru aromaterapie pentru gestionarea durerii cronice, pe langa terapia conventionala.
 
Din punct de vedere geografic, America de Nord este cea mai mare piata regionala pentru produsele de aromaterapie. Cresterea gradului de constientizare, initiativele agresive de marketing preluate de catre actorii de pe piata si puterea de cumparare mai mare sunt factorii cheie care contribuie la influenta Americii de Nord pe plan mondial. De asemenea, domiciliul principalilor jucatori de pe piata din America de Nord si Europa sustine pozitia dominanta a acestor regiuni. Unii dintre principalii jucatori care activeaza pe piata globala de aromaterapie sunt doTERRA International, Edens Garden, Frontier Natural Products Co-op, G Baldwin & Co., Mountain Rose Herbs, Ouwave Aroma Tech (shenzhen) Co., Ltd., Plant Therapy Inc., Ryohin Keikaku Co., Ltd. (Muji), Thann-Oryza Co., Ltd., Young Living Essential Oils si Zija International.”
 
 
Articolul original aici: https://www.researchandmarkets.com/research/xbbdrz/global?w=4