dōTERRA – Șansa ta sclipitoare

 

 

„Încredințează-ți viitorul pe mâini bune.
Ale tale.”

Albert Einstein

În căutarea fericirii

     Fiecare om este demn de o viață fericită, dar în același timp nu este „născut pentru fericire, ca pasărea pentru zbor”.
Cumva reiese că fericirea trebuie căutată? Sau trebuie să o meriți? Sau să o câștigi? Sau poate pentru ea este necesar să ne luptăm?
Cei mai mulți oameni așa și fac: caută, lucrează, se luptă … Și care este rezultatul?
Întâi – un lung lanț de suferințe și apoi o bătrânețe și moarte în sărăcie.
De ce se întâmplă astfel?
Pentru că drumul este greșit.
Orice drum orientat către lumea exterioară este greșit.
Și toate metodele menționate mai sus duc tocmai în această direcție – de la om către lumea exterioară.
A căuta – înseamnă să rătăcești cu privirea, precum lumina unui proiector, în lumea exterioară.
A merita – înseamnă să cauți aprobarea sau acceptarea (și după ea și fericirea din spate) de la cineva din lumea exterioară.
A lupta – înseamnă să te bați cu cineva sau cu ceva din lumea exterioară.
Dar cum poate fi altfel ?
La urma urmei, fericirea se bazează pe libertate, care este pur și simplu imposibilă fără bani, iar banii se află în lumea exterioară, de aceea se pare că anume în această direcție este necesar să depui eforturi: să cauți, să lupți, să câștigi, să meriți…
Prin urmare, oamenii cred că mai întâi trebuie să câștigi mai mulți bani, apoi cu ajutorul lor să scapi de sclavie și să ai timp liber și apoi să-ți construiești o viață fericită: să cumperi lucruri frumoase și necesare, să te ocupi de sănătate, să construiești o casă, să te relaxezi, să te odihnești, să călătorești, să citești, să crești flori… De asemenea, ai putea, de exemplu, să-ți amintești de visul tău de demult de a deveni pictor, să-ți cumperi pensule, vopsele și pânze și să începi să te ocupi de artă.
Unii dintre noi nici nu-și pot imagina fericirea fără conștientizarea sensului propriei vieți și găsirea și îndeplinirea misiunii proprii, dar pentru asta e nevoie să citești și să meditezi foarte mult, nu să te duci la un serviciu obositor, care nu-ți aduce satisfacții sufletești și care, pe deasupra, mai este și prost plătit.
Pentru majoritatea absolută a oamenilor, dragostea și relațiile din familie sunt cele mai importante. Acest lucru a fost confirmat de oamenii de știință de la Universitatea Harvard, care au realizat cel mai lung și mai ambițios studiu asupra factorilor care aduc fericirea. Timp de 75 de ani au studiat această problematică și apoi au dat rezultatul final: „Fericirea este iubire. Punct!”.
Toate aceste tipuri de fericire includ întotdeauna timpul liber și banii “liberi”.
De aceea, pare logic că obținerea banilor să fie scopul prioritar.
   Totuși, acest model de a găsi fericirea este, de asemenea, fals.
În acest model, căruța este în fața calului: scopul și mijloacele sunt în poziționare greșită.
Dacă situăm pe primul loc banii și apoi tot restul, atunci „restul” nu va fi niciodată.
Pentru că așa sunt construiți aproape toți oamenii: nevoile le vor depăși întotdeauna veniturile. De aceea, în goana după bani, se schimbă doar fragmente din peisajul în care decurge viața, fără a atinge vreodată fericirea. Și dacă, ca urmare a eforturilor uriașe, reușim să obținem o mulțime de bani, imaginea se schimbă, dar nesemnificativ: mai întâi un lanț lung de suferințe, urmat de o bătrânețe și o moarte în bogăție.
Dar tu vrei fericire, nu-i așa? Una așa cum o înțelegi tu. De unde vor veni banii, care sunt imperios necesari pentru fericire, daca nu îi stabilesti ca scop prioritar ?
Ei vor veni ca urmare a participării la un program special care combină oportunitățile dōTERRA cu cunoștințele propuse și oferite de Academia „Noua Viață”, fondată de Vladimir și Valeria Dubkovskyie – traineri vestiți în multe țări și practicieni care au atins cel mai înalt grad de autorealizare.
Acesta reprezintă un program de obținere a Libertății, a independenței financiare și a dezvoltării personale, ceea ce duce în cele din urmă, către fericire.

Lampa magică a lui Aladdin

Amatorilor cititului le este binecunoscută povestea despre Aladdin și lampa magică, din care ieșea un duh, care făcea posibilă orice dorință.
Tema acestei povești a fost folosită cu succes de către medicul american, cercetătorul și scriitorul Alex Loyd, pentru a efectua experimente în grupurile lui de studiu.
El a obținut rezultate extraordinare din punct de vedere a importanței, punând în lumină cauza sărăciei și suferinței majorității oamenilor. Și dacă motivul este clar, atunci și căile de eliminare devin clare.
Dr. Loyd a propus studenților săi următorul exercițiu:
„Închideți ochii și imaginați-vă că stă chiar în fața voastră marele duh din lampa lui Aladdin. Nu mai este nimeni altcineva lângă – doar voi și duhul. Și el vă spune: “Sunt gata să-ți îndeplinesc o singură dorință. Poți să îți dorești absolut orice, dar ține minte două condiții. Prima: poți să-ți pui o singură dorință. Și a doua: dacă natura dorinței tale încalcă liberul arbitru al unei alte persoane, atunci ea nu se va îndeplini. În rest, poți să-ți dorești orice, căci vei primi. Dacă vrei zece milioane de dolari – ia de aici! Vrei să te vindeci de o boală incurabilă – te vindec! Vrei să-ți îndeplinești în viață un scop măreț – poți deja să celebrezi victoria! De la tine se cere un singur lucru – să-ți exprimi dorința și vei primi ceea ce dorești! Nu va afla nimeni, niciodată de unde și cum ai obținut asta; oamenii vor crede că asta s-a întamplat pe cale firească sub acțiunea circumstanțelor vieții. Așadar, o a doua dorință nu vei mai avea și dacă în 10 secunde nu-mi spui dorința ta, pierzi această oportunitate”
Și iată-l, momentul adevărului! Tratează situația asta ca și cum ți s-ar întampla acum. Nici un fel de filtrare: ai la dispoziție doar 10 secunde. Închide ochii și înainte!
Ce i-ai spus duhului ? Ce dorință ți-ai pus ? Scrie-o acum.

Dar ce ai fi răspuns la întrebarea despre Scopul tău numărul 1 în viață dacă te-ai intâlni cu duhul lui Aladdin?
Oprește-te un minut și încearcă să faci acest exercițiu simplu. E nevoie de asta pentru ca, peste câteva minute, să vezi singur în ce categorie te afli în acest moment: în cei 99 % care au dat răspunsuri incorecte, sau în cei 1% care au răspuns “de nota 10”?
Acum nu te controlează nimeni și nu te va judeca pentru un eventual răspuns greșit, de aceea străduiește-te să fii cât se poate de sincer cu tine însuți.
Așadar, ai 10 secunde și doar o dorință, cea mai importantă în viața ta!

De ce doctorului Loyd i-a trebuit scopul primordial în viața omului? Pentru a ști de ce oamenii gândesc și acționează așa și nu altfel.
La urma urmei, scopul este acela care determină implicit modul de a acționa și de a gândi al persoanei, care îndeplinește pur și simplu programul care a fost pus în ea la un moment dat. Tot ceea ce face un om – este de dragul scopului pe care și l-a stabilit (cel mai adesea ghidat fiind nu de interesele sale, ci, de cele mai deseori, de reprezentări și credințe impuse sau induse de altcineva și acceptate ca fiind ale lui.)

Identificarea și recunoașterea scopului numărul unu –
este primul pas spre schimbarea autentică.

Alex Loyd scrie că a adresat această întrebare unor oameni complet diferiți în decursul a 25 de ani. Au răspuns corect doar 1% din cei chestionați.
De ce oare atunci restul de 99% au dat un răspuns incorect? Și cum s-a determinat asta?
Ideea este că, doctorul Loyd, primind un răspuns incorect din punctul lui de vedere, mai adresa două întrebări suplimentare, după care toți conștientizau (sau recunoșteau) că raspunsul lor era incorect.
Ce fel de scopuri exprimau oamenii duhului ?
Exclusiv legate de circumstanțe exterioare: bani, sănătate, realizări, victorii, relații în baza cărora stau acțiunile și sentimentele unui alt om și așa mai departe.
În același timp nimeni nu înțelegea că un astfel de răspuns este greșit, pentru că este lipsit de sens prin însăși natura sa: el privează omul de fericirea și succesul spre care tinde atât de mult, și îl împinge spre greșeală (sau mai multe greșeli) și eșec în viață.
Cercetările speciale în acest sens au demonstrat incontestabil că dacă obiectivul numărul unu în viață este o circumstanță exterioară, atunci omul se adâncește rapid într-o stare de stress cronic, în care va și rămâne – și este important să subliniem – indiferent de rezultatul obținut!

În continuare, doctorul Loyd scrie: “De ce preferința către circumstanțele exterioare nu este un răspuns corect la întrebarea: “Ce îți doresti cel mai mult în viață chiar acum”? Există un motiv întemeiat pentru asta. Ideea constă în faptul că dacă îți stabilești ca și obiectiv final o oarecare circumstanță exterioară, atunci în acest caz, fericirea autentică și sentimentul de plinătate a vieții sunt inaccesibile, deoarece potrivit scrierilor străvechi, dar și a celor mai recente dovezi științifice, într-o lume a posibilităților așa ceva este pur și simplu de neconceput.
Dacă te afli printre cei 99 %, care au răspuns greșit la această întrebare, atunci următoarele două întrebări te vor ajuta să găsești răspunsul corect.
Prima întrebare, daca mai ții minte, suna în felul următor:
1. Ce îți dorești cel mai mult pe lumea asta chiar în acest moment?
Celelalte două întrebări sună astfel:
2. Dacă ai obține ceea ce îți dorești cel mai mult pe lumea asta, ce ar însemna pentru tine și cum ți s-ar schimba viața?
3. Dacă ai primi ceea ce ai răspuns la întrebările 1 și 2 cum te-ai simți ?
Răspunsul tău la întrebarea 3 va fi, de fapt, în esență, răspunsul corect la întrebarea inițială. Anume, asta e ceea ce îți dorești cel mai mult pe lumea asta și asta este întodeauna o stare interioară, nicidecum o circumstanță materială exterioară.”

Majoritatea studenților lui Alex Loyd au răspuns la întrebarea numarul 1 că își doresc o suma mare de bani.
La întrebarea numărul 2, tot ei au dat, în esență, următoarele răspunsuri:
– Aș scăpa de datorii și mi-aș cumpăra o casă nouă.
– Aș merge într-o călătorie în jurul lumii.
– Aș părăsi actualul loc de muncă pe care nu-l suport și m-aș apuca de scris cărți (cresc flori, îngrijesc copiii, merg la școala de dans…)

La întrebarea numărul 3, răspunsurile erau complet diferite, dar toate convergeau aproximativ către:
– Mi-aș găsi pacea și liniștea interioară, mi-aș recăpăta echilibrul sufletesc și aș deveni un om fericit…

Dar, la urma urmei, pacea și fericirea nu sunt circumstanțe exterioare, ci stare interioară! Și anume această stare reprezintă de fapt, obiectivul numărul 1 pentru fiecare om normal!
Și dacă starea interioară reprezintă obiectivul final, care duce către succes, apare întrebarea de ce oamenii n-au dat acest răspuns firesc de la bun început ?
Iată de ce: aproape toți, atunci când răspund la întrebarea numărul 1, aleg circumstanțe exterioare, pentru că sunt convinși că această circumstanță îi va și duce către acea stare interioară pe care au descris-o atunci când au răspuns la întrebarea numărul 3. Si asta este o greșeală pe care o fac 99% din oameni și pe care o conștientizează doar după ce toate acele rezultate exterioare pe care și le-au propus au fost obținute.

În încheierea descrierii experimentelor pe care le-a făcut doctorul Loyd, iată încă un citat din cartea sa extraordinară “De la stres la succes”:
“La fel face majoritatea oamenilor: noi tindem spre rezultatul final, indiferent care ar fi acesta – cariera, meseria, realizări personale sau relații – deoarece credem că această circumstanță exterioară va da naștere acelei stări interioare la care aspirăm cel mai mult în viață. De fapt, considerăm că doar obținerea circumstanței exterioare este singura modalitate de obținere a stărilor interioare de iubire, bucurie și pace. Dar asta nu este așa. Dimpotrivă, este cea mai mare autoamăgire, chiar iluzie și principala cauză pentru 97% dintre eșecurile din industria “Self-Help” (ajută-te singur) din ultimii 65 de ani! Așa cum spune și doctorul William Tiller, “invizibilul este părintele vizibilului”. Doar așa și nicidecum altfel, deoarece vizibilul (circumstanțele exterioare) nu poate fi părintele invizibilului (starea interioară continuă de iubire, bucurie, pace). Aceasta schema pur și simplu nu funcționează, nici în natură, nici în interiorul nostru.

Exteriorul nu dă naștere niciodată interiorului, dar interiorul,
dimpotrivă, întodeauna naște exteriorul.

Succesul final în încadrarea circumstanțelor exterioare depinde în întregime de starea interioară de iubire, pace și bucurie. Aceste calități sunt premizele necesare pentru a obține sănătate, bogăție, inspirație creativă, fericire și succes în orice sferă a vieții. Și exact în același mod, starea interioară de frică, depresie și furie duce către manifestarea circumstanțelor exterioare care contracarează succesul, către probleme de sănătate, greutăți financiare, sentimentul de stagnare, către nenorociri și eșecuri din orice sferă.”

În aceasta carte mică vei primi o cheie, mai bună decât chiar cea din ”Lampa lui Alladin”, cu o singură diferență. În poveste a acționat un factor exterior (duhul) și dorințele se îndeplineau instantaneu, dar în cazul nostru, factorul exterior este înlocuit cu cel interior și rezultatele vin nu imediat, ci peste 9 luni.
Avantajul este evident: lampa magică o poți pierde, ceea ce i s-a și întamplat lui Alladin, care a rămas viu ca prin minune, dar factorul interior rămâne întodeauna cu tine. În ceea ce privește termenul… La urma urmei, orice femeie știe că pentru miracolul nașterii unui copil trebuie să aștepte 9 luni, iar ea nu se îngrijorează din cauza asta. Ea știe că miracolul oricum se va întâmpla, dacă ea va respecta anumite reguli foarte simple în perioada creșterii fătului.
De asemenea, există reguli și în acest Program – simple și accesibile tuturor celor care tind cu adevărat, cu ardoare și pasiune, către libertate.

Libertatea –

Obiectivul numărul 1

Dacă punem calul înaintea căruței, adică inversăm locurile astfel încât starea de libertate sa fie scopul, obiectivul, iar banii -mijlocul, instrumentul, atunci imaginea vieții devine imediat mai sclipitoare și mai frumoasă. Această imagine începe să se umple de minuni mari și mici, dar nu din voința duhului din lampa lui Aladdin, ci în deplină conformitate cu Legile Universului, a căror descoperire și înțelegere a ajuns cea mai modernă știință – fizica cuantică.
Probabil ai auzit de Legea Atracției, de Legea Oglindirii (bumerangului), despre materializarea gândurilor noastre și despre puterea subconștientului. Poate chiar ai citit cărțile scrise de John Kehoe, Vadim Zeland, Napoleon Hill sau Rhonda Byrne și știi că “subconștientul poate tot” (exact ca și duhul din lampa lui Aladdin!), dar asta ți-a adus până acum beneficii puține sau chiar deloc. Și nu pentru că n-ai înțeles aceste cărți sau pentru că ești atât de pătruns de scepticism, încât ai decis să respingi ceea ce este evident și dovedit în practică.
Motivul lipsei de rezultate constă în altceva. În aceste cărți remarcabile (fără ironie) sunt foarte bine descrise Legile Universului, dar nu conțin instrucțiuni pas cu pas pentru aplicarea lor, nu există recomandări directe și concrete cu privire la modul în care transformăm cunoașterea Legilor în bani. Iar toate apelurile de genul “gândește pozitiv”, chiar și cu explicația utilității unei astfel de gândiri, nu au îmbogățit pe nimeni.

În anul 2014, „Editura AST” a publicat o carte „Nectar pentru Suflet” de Vladimir și Valeria Dubkovskyie, care a devenit imediat un bestseller, a fost tradusă în mai multe limbi străine, inclusiv în limba română și s-a răspândit peste tot în lume. Potrivit editurii, „Nectar pentru Suflet” este una dintre cele mai discutate cărți din Rusia! Această carte, de fapt, a devenit o mini-enciclopedie populară despre cele mai importante cunoștințe despre soartă, fericire, sensul vieții și misiunea omului pe Pământ. Ea conține multe recomandări practice, datorită cărora un număr mare de oameni și-a îmbunătățit deja viața (după cum reiese din sutele de recenzii ale cititorilor de pe site-uri diferite), însă aceste îmbunătățiri s-au referit în primul rând la sfera spirituală a vieții. Acest lucru este, desigur, un rezultat foarte bun, dar asta nu este de ajuns pentru a atinge starea de fericire. Mai este nevoie de libertate, iar pentru libertate, de bani. Iar în „Nectar pentru Suflet” nu regăsim instrucțiuni directe despre cum să transformi cunoștințele în bani.

Prin urmare, în cadrul Academiei “Noua Viață” a fost creat un program practic, special, astfel încât oamenii cu o minte deschisă, capabili să înțeleagă și să aprecieze cărți precum “Nectar pentru Suflet”, să găsească și calea către bani – fără muncă salarială, fără să se imerseze în afaceri sau în business, activități cărora sufletul li se împotrivește.

Acest drum de 9 luni nu este presărat cu trandafiri sau turtă dulce, dar nici nu necesită să “dărâmi poduri” sau să depășești obstacole extrem de complicate. Pe acest drum nu trebuie să sapi șanțuri la -30 de grade, să traversezi deșertul în singurătate sau să urci pe Everest. Cea mai mare dificultate va consta în renunțarea la clișeele și reprezentările false, adânc înrădăcinate în conștient și chiar pătrunse în subconștient, care, de fapt, controlează toate acțiunile umane.
Dar dacă obiectivul numărul 1 este libertatea, care se simte ca o necesitate arzătoare, atunci ca urmare a participării la acest Program, toate obstacolele dispar singure, în strictă conformitate cu Legile Universului.

Academia “Noua Viață”

Viața a arătat că foarte puțini oameni sunt capabili să schimbe în mod independent căruța și calul, plasându-i în ordinea corectă – căruța este prea grea și calul este prea nărăvaș.
Repornirea și resetarea constiinței necesită ajutor. Este, de asemenea, necesară pentru întruparea oportunităților companiei dōTERRA, în care visele legate de bani se transformă în bani reali.
Toate aceste obiective pot fi rezolvate devenind partener al companiei dōTERRA și prin înscrierea la Academia „Noua Viață”, a cărei reprezentanță a fost deschisă la București în iunie 2018.
Instruirea în cadrul Academiei are forma unor sesiuni de două zile, o dată la trei luni, și este accesibilă tuturor doritorilor. Poți începe să studiezi în orice etapă a procesului educațional – toate prelegerile sunt înregistrate video și există posibilitatea de a cumpăra înregistrările sesiunilor pierdute.
Asimilarea Programului începe cu principalul – inversarea prismei prin care omul privește lumea și pe el însuși. Nu este simplu să faci asta, dar este posibil dacă începi scufundarea în vasta bază de cunoștințe, frecventând sesiunile Academiei. Fiecare lecție transformă prisma percepției cu câteva grade până când are loc o inversare completă – de la o privire către exterior, la una către interior. La urma urmei, interiorul dă naștere exteriorului – în acest scop este nevoie de o întoarcere, astfel încât acest interior să poată fi bine studiat și înțeles.
Restart-ul conștiinței elimină multe probleme în viață, în primul rând – problemele legate de relațiile personale cu rudele și apropiații. Și nu este deloc întâmplător faptul că tema relațiilor personale dintre bărbat și femeie a fost prezentată la prima sesiune a Academiei. Participanții au primit instrucțiuni pas cu pas legate de transformarea relațiilor “blocate”, în unele armonioase și fericite.

Totuși, nici acest lucru nu este suficient pentru fericire. Zicala „Dragostea face dintr-o cocioabă rai” este adevărată numai pentru primele luni sau chiar zile de conviețuire, dar pentru dezvoltarea relațiilor și transformarea „îndragostirii romantice” în iubire adevărată, autentică, sunt necesare timp și mijloace – mijloace materiale. Fără aceste mijloace, nici bărbatul și nici femeia nu își pot îndeplini rolurile firești și nu se pot hrăni reciproc cu energia necesară.
Prin urmare, simultan cu inversarea prismei și concentrarea sa asupra obiectivului numărul 1, Libertatea, participanții în Program încep să obțină independență financiară printr-o colaborare activă cu dōTERRA.
Noile Vremuri cer asta – armonie materială și spirituală în viața fiecărui om. Focalizarea excesivă pe o parte a vieții duce în mod inevitabil la o sărăcire a celeilalte, așa că sufletul și trupul trebuie să trăiască în armonie unul cu celălalt.

Independența financiară

Banii vin ca urmare a includerii în partea economică a Programului, care presupune colaborarea cu compania dōTERRA.
Acest lucru necesită de asemenea o oarecare restructurare și repoziționare (pentru unii – semnificativă) a propriilor viziuni, percepții și credințe din domeniul economic.
Înainte de a discuta această parte a programului, vom face câteva mențiuni importante:
– mulți oameni, care sunt complet incompetenți în chestiuni specifice, au totuși opinia lor, bazată pe ipoteze, zvonuri, afirmații ale cuiva (alții, cel mai adesea și ei persoane incompetente), programe de televiziune sau publicații pe internet;
– puțini oameni sunt capabili sa discearnă dincolo de forma exterioară a lucrurilor, fenomenelor, evenimentelor sau structurilor, adevaratul conținut fiind de cele mai mule ori foarte îndepărtat de imaginea exterioară (vizibilă);
– oamenii inteligenți niciodată nu se pripesc cu concluziile și întotdeauna încearcă să examineze obiectiv un lucru nou, înainte să-și formeze o părere personală despre el; ei nu se jenează dacă se dovește a fi total diferită față de cea publică;
– participând în acest Program poți ca în 9 luni (dar se poate și mai repede dacă dorința este puternică) să atingi nivelul de independență financiară completă; în același timp, nu va trebui să te ocupi de serviciu, afaceri sau vânzări.

Modelul economic al Programului se bazează pe consumul de produse extrem de benefice pentru sănătate ale companiei dōTERRA – uleiuri esențiale pure, cu grad terapeutic, care se achiziționează dintr-un magazin special.

Magazinele obișnuite nu sunt potrivite pentru asta, în ele doar cheltuiești bani, nu primești bani. În cel mai bun caz, magazinul îți oferă o reducere pentru fidelitate – completând un chestionar, primești un card de fidelitate și, împreună cu el, reducerea aferentă.
Dar, știi tu oare cum se formează prețurile acelor produse pe care le vezi pe rafturile magazinelor?
Oh, este un subiect foarte interesant, iar cei care aspiră către independența financiară trebuie să știe ceva despre asta. De exemplu, ce se întâmplă cu prețul produsului pe măsură ce migrează de la producător la consumator.
Schema cea mai comună arată în felul următor:
Fiecare produs are prețul său de producție (CP), în care sunt incluse toate costurile și cheltuielile producătorului. La aceste cheltuieli, se adaugă în afară de cele de producție, bani pentru studiu de marketing și reclamă. În costul unor produse, acestea din urmă se ridică la 40%. În plus, producătorul trebuie să și obțină profit în urma vânzării produsului (P).
A doua verigă din acest lanț este intermediarul angrosist. Prin achiziționarea unor cantități mari de mărfuri, el trebuie să le transporte (cheltuieli de deplasare), depoziteze (costurile de depozitare), compenseze restul cheltuielilor lui (de birou, personal și așa mai departe) și să obțină profit în urma vânzării. Astfel, la prețul mărfurilor se adaugă o nouă componentă – profitul plus cheltuielile angrosistului (PChA).
Între angrosist și cumpărător există o altă legătură (verigă) – magazinul, al cărui proprietar plătește mărfurile plasate pentru comercializare și depozitare, susține angajații și investește în publicitate. Toate aceste costuri plus adaosul comercial (care este sursa profitului comerciantului cu amănuntul) sunt, de asemenea, incluse în prețul mărfurilor. Obținem un alt element al formulei prețului – profitul plus costurile de depozitare (PChM).
Ca urmare, calcul prețului produsului (PRET) are următoarea formă:

PRET = CP + P + PChA + PChM

Un exemplu frapant al celor spuse mai sus este “Procter & Gamble”. Cu vânzări anuale de 80 de miliarde de dolari, aproximativ 30 de miliarde de dolari au fost cheltuite pentru publicitate, iar costul de producție mediu al produselor P&G a fost de numai 4,3-6,6% din prețurile cu amănuntul! Astfel, înainte ca mărfurile să ajungă de la producător la consumator (prin depozite, transport, vamă, taxe, magazine etc.), prețul acestuia a crescut de 16-25 ori!
În epoca economiei de piață, mărimea adaosului comercial depinde numai de apetitul comerciantului, conștiința sa și situația de pe piață. Toată lumea știe cum cresc prețurile în farmacii și în magazine în ultimii ani.
Un alt aspect al acestui subiect.
Cu toții ne-am întâlnit cu reducerile de preț – sezoniere, situaționale, festive – din magazine. Se întâmplă că mărfurile sunt vândute cu o reducere de până la 70%! În același timp, gândiți-vă că niciun comerciant nu merge în pierdere. Și asta înseamnă că în prețul cu amănuntul a existat un super adaos al proprietarului magazinului în proporție de 100% sau chiar mai mult!
Deci, dacă un magazin obișnuit vă oferă un card cu o reducere de 5%, acest lucru nu indică generozitatea proprietarului sau dragostea lui față de clienți.
Și chiar dacă sunteți foarte mulțumit după achiziția bunurilor și serviciilor și veți împărtăși cu prietenii voștri, iar ei vor merge la același magazin pentru același produs, nu o să vă spună nimeni nici măcar un “mulțumesc”. Deși relația cauzală dintre recomandarea dumneavoastră și profitul magazinului este evidentă.
Dar nu toți comercianții sunt lipsiti de viziune pe termen lung.
În anii ’30 ai secolului trecut, în Statele Unite, a apărut un sistem (a propos, cu rădăcini în negura timpului) în care vânzătorul a început să le mulțumească prin sume de bani clienților, pentru recomandările pe care le făceau și care îi aduceau profit.
Sistemul a fost numit „unilevel marketing“ și i-a adus rapid fondatorului său, Carl Rehnborg, proprietar al companiei California Vitamins – profituri fabuloase: cifra de afaceri a crescut rapid la șapte milioane de dolari (acest lucru se întâmpla în anul 1934, când, de exemplu, o motocicletă Harley Davidson, care costă acum 26000 $, putea fi cumpărată cu 235 $). În același timp, Rehnborg a refuzat complet investiția în publicitate, care a fost în totalitate înlocuită de recomandările clienților și pe care a început să-i numească distribuitori sau consultanți.
Bineînțeles, piața a reacționat instantaneu la această inovație. Uni-nivel-marketing-ul s-a transformat rapid într-un multi-nivel (multi-level-marketing, abreviat ca MLM), în care clienții care recomandau ”magazinul” au început să fie plătiți pentru întreg lanțul de oameni care venea la “magazin” prin intermediul lor.
Astfel, în cazul în care Adela a recomandat produsul Dorinei și ea la randul ei, Luminiței, care, la rândul său, a recomandat Roxanei, atunci pentru achiziția efectuată de Roxana, este recompensată nu doar Luminița, dar, de asemenea, în anumite condiții, pot fi remunerate și Dorina și Adela.
De unde se iau banii pentru recompensările generoase pentru tot lanțul de consumatori-consultanți în companiile multi-level-marketing (sau de rețea, network în engleză, cum a fost el botezat mai târziu)? Ideea este că prețul produsului, în cazul companiilor de network marketing se formeaza total diferit față de schema clasică descrisă mai sus. Toate numeroasele legături și verigi intermediare dintre producătorul de mărfuri (companie) și consumator sunt înlocuite de una singură – o rețea de consultanți, care, în primul rând, sunt consumatori ai acelorași produse. Se creează o economie imensă de bani. Dar asta încă nu este tot. Compania reduce semnificativ cheltuielile sale pentru publicitate și marketing, aceste funcții fiind acum efectuate de consumatori-consultanții, fapt pentru care sunt și recompensați.

Astfel, a avut loc o revoluție pe piață, care a cuprins rapid întreaga lume occidentală. Mii de companii au început să implementeze în mod activ marketingul de rețea în practica lor, iar la începutul secolului XXI cifra de afaceri mondială în acest domeniu al economiei a depășit 300 de miliarde de dolari.
Network Marketingul a intrat în curricula de învățământ a multor universități occidentale, împreună cu fizica, matematica și alte discipline.
Iată ce scrie de exemplu, doctorul Srikumar Rao, președintele departamentului de Marketing al Long Island University: „MLM-ul este mai mult decât un business. Eu cred că el va schimba viitorul lumii, în care bărbații și femeile nu se vor mai supune șefilor și birocrației, ci vor fi oameni care își determină propriul destin. ”
Analistul american David Barber în cartea sa „Network Marketing“ afirmă: „Companiile de network marketing ocupă poziția de lider în Marea Britanie, SUA și pe piețele globale în general, din domenii cum ar fi sistemele auto antifurt, sisteme de securitate personală, filtre de apă, produse pentru dietă și pierderea în greutate, produse de sănătate, dispozitive pentru economisirea combustibilului, cosmetice și multe altele. Ba mai mult, logistica și echipamentele unor companii care activează în cadrul acestui sistem, nu pot să nu trezească admirația. De exemplu, dacă ne comparăm cu Pentagonul, nici o altă organizație din America de Nord nu are un calculator atât de puternic, precum compania Amway.”
Au existat și momente dificile în istoria network marketingului.
În anii 1970 în America, a pornit o luptă împotriva piramidelor financiare și în cadrul acestei “campanii” aproape că era să se piardă și “copilul” proaspăt născut “network marketing-ul”. În Comisia Federală de Comerț s-au găsit oficiali care au încercat să declare compania Amway, piramida ilegală. Patru ani a durat verificarea activității companiei, culminând cu decizia care a recunoscut că „metoda de distribuire a mărfurilor, numită multi-level marketing, este o metodă acceptabilă și valabilă, din punct de vedere legislativ, de vânzare și distribuție a produselor.“

Acestea fiind spuse, putem să încheiem descrierea succintă a istoriei network marketing-ului și să trecem la întrebarea principală a acestui capitol – cum puteți obține independența financiară cu ajutorul acestui instrument?

Desigur, trebuie să începeți cu alegerea unei companii de network marketing. În prezent există zeci de mii de astfel de companii pe piață. De ce vă propunem compania dōTERRA? Există o serie de motive bune pentru asta:

1. Fiabilitatea companiei, dovedită prin activitatea sa de peste 10 ani;
2. Calitatea superioară a produselor, prin utilizarea cărora vă îmbunătățiți starea de sănătate;
3. Un plan de compensare extrem de generos pentru consumatorii-consultanți ai săi;
4. O politică și o strategie a companiei orientată în primul rând către consumul produselor și dezvoltarea personală a partenerilor săi (înrolați) și nicidecum către vânzări și business.

Informații despre compania doTERRA International, LLC

doTERRA este lider mondial în furnizarea, testarea, fabricarea și distribuirea uleiurilor esențiale CPTG® printr-o rețea globală de peste cinci milioane de clienți. doTERRA, care în latină înseamnă „darul Pământului”, stabilește standardul pentru uleiurile esențiale oferind clienților săi cele mai testate și mai sigure uleiuri și dezvoltând expertiza și angajamentul necesar pentru a obține aceste uleiuri unice direct de la cele mai bune surse din lume. doTERRA Co-Impact Sourcing® oferă producătorilor locali și distilatorilor o compensație echitabilă pentru eforturile lor, creând economii locale mai puternice și un lanț de aprovizionare mai sănătos și mai stabil. În plus, pe lângă linia premium de uleiuri esențiale unice și blend-urile brevetate de uleiuri esențiale, compania oferă produse de îngrijire personală și produse spa, suplimente alimentare și produse sănătoase pentru casă, pe bază de uleiuri esențiale.

Cotele de creștere
• Aprilie 2008 – a fost fondată compania doTERRA;
• decembrie 2008 – doTERRA înregistrează vânzări de 1 milion de dolari;
• 2009 – doTERRA înregistrează vânzări de 1 milion de dolari într-o lună;
• 2012 – doTERRA are zile regulate cu încasări de 1 milion de dolari;
• Martie 2013 – activitatea doTERRA se desfășoară la sediul de ultimă generație al corporației;
• iulie 2014 – doTERRA sărbătorește 1.000.000 de wellness advocates;
• august 2014 – faza 1 a sediului central doTERRA a fost finalizată;
• iunie 2015 – faza a 2-a a sediului central este completă, însumând 383000 de metri pătrați de birouri și spațiul de producție online;
• 2015 – doTERRA înființează Esseterre Bulgaria EOOD, o distilerie în estul Bulgariei;
• 2015 – doTERRA atinge vânzări de peste 1 miliard de dolari;
• iunie 2016 – DoTERRA sărbătorește 3.000.000 de wellness advocates;
• august 2016 – doTERRA expediază produse clienților din aproape 100 de țări și are birouri în 17 țări;
• august 2017 – doTERRA extinde sediul corporației
• septembrie 2017 – doTERRA bate recordul din GUINNESS WORLD RECORDS ™ pentru cele mai multe kit-uri de igienă personală asamblate într-o oră;
• Septembrie 2017 – doTERRA a făcut istorie prin găzduirea celei mai mari convenții ale unei singure companii în Utah, cu peste 30.000 de participanți;
• septembrie 2017 – doTERRA anunță o nouă inițiativă axată pe sprijinirea furnizorilor de servicii medicale să adopte o abordare integrată, pentru a-și menține pacienții sănătoși.

Rata de retenție în industrie
doTERRA se bucură de o rată de retenție de 68%, în comparație cu o medie a industriei de vânzări directe de aproape 10%. După aderarea la doTERRA, 68% din toți clienții continuă să comande, să împărtășească produsele doTERRA sau să construiască o afacere doTERRA. De ce?
1. Clienții și wellness advocates sunt mulțumiți de valoarea produselor;
2. Nivelurile ridicate de satisfacție duc la dorința de a împărtăși produsele și succesul cu alții;
3. Liderii vânzărilor de produse recunosc valoarea planului puternic de compensare al doTERRA.

Oameni și locuri:
doTERRA a finalizat un nou sediu central în Pleasant Grove, Utah, SUA în 2015. doTERRA are peste 2.000 de angajați în cadrul operațiunilor zilnice ale companiilor din Statele Unite, cu un număr și mai mare de angajați care lucrează pe plan internațional. Acești angajați susțin o rețea globală de peste cinci milioane de clienți.

CPTG (Certified Pure Therapeutic Grade) – un standard inovativ
Uleiurile esențiale doTERRA Certified Pure Therapeutic Grade® reprezintă cele mai sigure și mai benefice uleiuri disponibile astăzi în lume. Pentru ca un ulei să fie certificat CPTG, acesta trebuie să fie:
• Pur și natural, cu compuși aromatici extrași cu atenție din plante;
• Fără ingrediente artificiale; calitățile active sunt păstrate intacte, nediluate;
• Fără contaminanți, pesticide sau reziduuri chimice;
• Testat riguros pentru standardele de compoziție chimică;
• Supus testării încrucișate utilizând spectrometria de masă și cromatografie în fază gazoasă pentru a asigura puritatea exactă și potența compoziției;
• Realizat de o rețea globală de chimiști și producători de top de uleiuri esențiale, pentru a se asigura de corectitudinea speciilor, de creșterea în medii ideale și că materiile prime din plante au fost culese cu atenție la momentul potrivit.

Responsabilitatea socială corporativă
doTERRA Co-Impact Sourcing®
doTERRA lucrează pentru a îmbunătăți viața și comunitățile din întreaga lume. Multe dintre uleiurile esențiale oferite de doTERRA provin din țările în curs de dezvoltare, unde cultivatorii și distilatorii sunt adesea la mila unor terțe părți. doTERRA Co-Impact Sourcing ajută la crearea coalițiilor de producători și distilatori care asigură comunităților locale plăți corecte și la timp pentru a-și susține familiile și comunitățile. doTERRA colaborează cu aceste coaliții pentru a furniza resursele, instrumentele și instruirea necesare pentru a asigura un parteneriat de durată.

doTERRA Healing Hands Foundation®
doTERRA se concentrează asupra eforturilor filantropice prin Fundația doTERRA Healing Hands Foundation. Misiunea sa este să aducă vindecare și speranță lumii, pentru o viață fără boli și sărăcie și, în cele din urmă, să învețe culturile sărace să se autosusțină. Fundația este sprijinită de contribuțiile distribuitorilor independenți doTERRA cunoscuți sub numele de wellness advocates, clienți retail și preferați, angajați și directori ai companiei și alții care împărtășesc viziunea noastră. Donațiile sunt colectate prin contribuții lunare, contribuții unice și prin selectarea vânzărilor de produse. Pentru mai multe informații, vizitați Healing Hands: https://www.doterra.com/US/en/healing-hands-main.
Fundația Healing Hands a fost implicată în numeroase proiecte, printre care:
• Împrumuturi de microcredite care oferă finanțare regenerabilă pentru antreprenori în comunitățile în curs de dezvoltare.
• Programe de curățare a sondelor de apă.
• Construirea și revitalizarea școlilor și clinicilor.
• Echipamente și resurse medicale pentru spitale și clinici.
• Educație privind igiena și sănătatea.

Un nivel ridicat al satisfacției clienților conduce la împărtășirea produselor și experiențelor personale cu alți oameni. Chiar în acest lucru constă activitatea partenerilor companiei doTERRA: să consume produsele și să împărtășească (share) experiențele personale cu alți oameni – și să-i ajuți pe acești oameni să devină și ei parteneri-consumatori ai companiei.

Astfel, modul de obținere a independenței financiare prin consumul produselor acestei companii arată astfel:
1. Vă faceți un cont de înrolare (wellness advocate) în doTERRA si obțineți un ID personal, împreună cu biroul online și site-ul personal.
2. În magazinul online al companiei vă alegeți produsele necesare pe care le doriti, în valoare de 100 PV (puncte valoare, volum personal) lunar. Fiecare produs din magazin are un preț exprimat în valuta zonei dar și punctele valoare aferente acelui produs, în baza cărora se și calculează recompensele “avocatului de sănătate”. Valoarea medie pentru 1 PV este echivalentă cu 1 euro.
Astfel, obții și un discount de 25 % ca și consumator, iar prin programul de recompensare a loialității (LRP) această reducere poate crește până la 55% și este oferită în forma de puncte cadou. Mai mult decât atât, compania anunță în fiecare lună diverse oferte și promoții de care poți profita – ceea ce înseamnă beneficii suplimentare lunare.
Toate comenzile lunare efectuate de un înrolat se cumulează sub forma de PV aferent ID-ului de înrolare.
3. Vizitați magazinul online al companiei minimum o dată pe lună și vă cumpărați produse pentru consumul personal de 100 PV în fiecare lună.
4. Consumați activ produsele companiei, iar în baza experiențelor personale vă convingeți de eficiența lor și împărtășiți aceste informații cu prietenii și cunoscuții. În același timp, povestind și despre beneficiile și perspectivele participării în acest Program de studiu descris în această broșură.
5. Pe cei care manifestă interes și dorință, îi înregistrați (înrolați) ca și wellness advocate doTERRA și îi invitați să participe în programul de studiu din Academia “Noua Viață”. Pe ceilalți, interesați doar de fortificarea stării de sănătate și îmbunătățirea stilului de viață, îi înregistrați în calitate de consumatori – fără nici un fel de “obligații” din partea lor în ceea ce privește volumul cumpărăturilor personale.
6. Acești oameni (consultanții, avocații de sănătate) dublează în totalitate acțiunile tale: fac comenzi lunare pentru consumul personal de 100 PV, împărtășesc experiențele personale după ce se conving de eficiența produselor, dar și informațiile despre perspectiva și beneficiile participării în programul Academiei “Noua Viață”.
7. Dacă tu personal și cei pe care i-ai înrolat veți acționa conform formulei 1+1, mai exact să înrolați în doTERRA și să invitați în Academia “Noua Viață” minimum o persoană (!) în fiecare lună, atunci peste 9 luni în echipa ta vor fi 512 oameni, iar comisionul tău lunar va fi peste 5000 de euro! Astfel obții independența financiară!
În această etapă, se va termina construirea fundației și a Sistemului, care se va dezvolta în continuare de sine stătător, inclusiv în volumul de consum (cumpărături), iar tu vei primi lunar un venit pasiv, crescător în fiecare lună.
Deci, mai întâi trebuie să depui eforturi serioase pentru a crea un sistem și apoi acest sistem îți va menține independența financiară pentru tot restul vieții și va oferi o bază pentru soluționarea sarcinilor pe care ți le propui.
Până la sfârșitul primului an de activitate, acționând conform acestei formule de 1+1, veți obține venituri care depășesc în mod semnificativ 10 000 de euro pe lună.
Construirea unui astfel de sistem, desigur, necesită stăpânirea unor cunoștințe diverse, dar pe care le veți primi în timp ce participați la Academia “Noua Viață”.

 

 

Instruirea în cadrul Academiei

Procesul educațional se desfășoară sub formă de sesiuni de două zile cu participare fizică în București și participare în grupul “donectar – centrul de dezvoltare a omului” în rețeaua socială Facebook.
În programul de studiu se combină armonios subiectele emoționale și tehnice, inclusiv legate de activitatea în rețelele sociale. Printre acestea se numără:
– Secretul relațiilor fericite (un ghid pentru relația dintre bărbat și femeie);
– Scopul cel Mare – Calea către Noua Viață;
– Oportunitățile Facebook pentru dezvoltarea de noi relații cu oamenii;
– Obținerea Libertății;
– Zborul spre visul tău;
– Împlinirea dorințelor;
– Cum să obții încrederea în sine;
– Secretele și legile banilor;
– Cheia spre schimbările din viața ta;
– Pașii către succes. Plan de acțiuni concrete;
– Cum să comunicați ca să obțineți rezultate;
– Cum să obțineți motivație constantă;
– Metode de dezvoltare a intuiției și alte zeci de tematici la fel de interesante și, mai ales, importante.

În cazul unei participări active în procesul educațional, participantul:
– dobândește cunoștințe și răspunsuri asupra unei game largi de dileme;
– devine o persoană sănătoasă, energică și atractivă;
– găsește cu ușurință noi prieteni-aliați, care doresc să participe la program și pentru a construi o echipă în compania doTERRA.

Concluzii

1.   În centrul Programului este poziționat OMUL cu Ideea de obținere a Libertății și Fericirii.
2. Principalele instrumente pentru realizarea Ideii (obiectivului) sunt dezvoltarea proprie prin cumularea de noi trăsături și calități, extinderea conștiinței proprii și, pe această bază, căutarea și dobândirea de noi prieteni-aliați.
3. Pe măsura dezvoltării personale are loc o creștere a energiei personale și acea energie pe care o veți radia, va începe să atragă către voi oameni cu vibrații similare – pentru că așa funcționează Legea Atracției Universale. Pe acești oameni îi veți întâlni în cele mai neașteptate locuri, vă vor găsi singuri în rețelele sociale și vă vor cere prietenia. Desigur că trebuie să fii conectat nu numai pe modulul „primire“, dar, de asemenea, și pe cel de “dăruire”, acționând permanent în acest sens.
4. Expresia lui Platon “Căutând binele altora, îl găsim pe al nostru”, care a și devenit deviza Academiei “Noua Viață”, reflectă perfect esența programului educațional al acesteia.
În afaceri puteți reuși și individual, pășind pe capetele concurenței.
În Programul “Noua Viață” nu veți putea face nimic individual – trebuie neapărat să aveți grijă să deschideți Calea spre Fericire câtorva persoane. Și nu este suficient doar să deschidem Calea. Trebuie, de asemenea, să îi ajutăm să facă practic, cel puțin primii pași pe acest drum.
5. Trezindu-vă și ajutând alte persoane să se trezească, să iasă din ignoranță – cauza principală a tuturor nenorocirilor și suferinței omenirii – îți indeplinești cel mai important obiectiv din Programul personal de viață pe Pământ – continuarea evoluției conștiinței.
Evoluând și ajutând în acest proces și pe alți oameni, voi faceți lumea un pic mai bună – fizica cuantică ne dovedește că doar 1% dintre oameni, ce au vibrația înaltă, prin simpla lor prezență pe Pământ influențează celelalte 99% din populație.
De aceea, începând să te îngrijești de tine personal, încet și treptat manifești grijă către toată Lumea, și atunci viața ta personală capătă o semnificație complet diferită, de importanță planetară.
6. Acțiunile tale, care poartă inițial un caracter local și îngust, pornesc o reacție în lanț, care duce la situația în care, curând, foarte rapid, întâi sute, ulterior mii, apoi zeci de mii de oameni se vor afla pe Drumul propriu către Fericire. Și toate acestea se vor întâmpla exclusiv datorită ție, doar pentru simplul fapt că ai decis cândva să participi în acest program de instruire al Academiei.
Iat-o – cea mai puternică motivație, care face ca inima să bată mai tare și care naște dorința de a acționa în orice circumstanțe. Ce poate fi mai important, mai valoros și mai plăcut decât sentimentul implicării directe într-o astfel de Cauză Nobilă!
Și asta încă nu este tot !
7. Având grijă de creșterea pe Spirala Evoluției nu doar că îți îmbunătățești viața pământească – dar, în același timp, înaintezi pe nivelele unde ajunge Sufletul după trecerea în Veșnicie.
8. Consumul produselor, inspirația (energia) și instruirea – sunt cei 3 piloni pe care se construiește clădirea Libertății și independenței financiare în Programul “Noua Viață”.
9. Participarea în acest program nu presupune niciun risc – lipsește cu desăvârșire posibilitatea de a pierde ceva – iar matematica exactă (modelul 1+1) garantează obținerea rezultatelor în cele mai scurte termene (aproximativ 1 an) – bineînțeles, în condițiile unei atitudini serioase față de sistemul de instruire și a implementării în practică a cunoștințelor primite.
10. Unde ești acum, este alegerea ta. Unde vei fi mâine, este și asta alegerea ta, pe care o faci astăzi.
11. Compania dōTERRA – este un vehicul frumos, confortabil, modern și puternic, care te poate conduce rapid către Visul tău cel Mare. Dar vehiculul nu se poate mișca de la sine.
Dacă îți faci un cont de înrolare înseamnă doar să te așezi la volanul vehiculului. Iar pentru a atinge Obiectivul, trebuie întâi să-l conștientizezi foarte bine, să alimentezi unitatea de transport cu combustibil și să conectezi GPS-ul ca să nu te pierzi pe drum.
Academia – este acea benzinărie cu un magazin plin de gps-uri, hărți, uleiuri de rodaj, lichid de parbriz și multe alte “produse” ajutătoare ce contribuie și ajută în așa fel încât călătoria să fie cât mai plăcută, rapidă și confortabilă.

Alegerea vă aparține – să trăiți ca și până acum sau să porniți într-o călătorie antrenantă către Visul cel Mare în compania prietenilor-aliați.