Educatie in „network marketing”

In 2019 incepem seria de seminarii „Educatie in Network Marketing” cu Valeria si Vladimir Dubkovskiye.

Vom organiza in total 4 seminarii mai exact – 25 ianuarie, 10 mai, 5 iulie si 25 octombrie.
Seminariile se vor organiza in Bucuresti, dureaza 1 zi (6 ore + pauze) si costa 250 lei / persoana.
INSCRIERI – sms la 0745174661 sau la 0753602554 cu textul „Seminar NM”.

Toate Seminariile „Educatie in Network Marketing” vor fi urmate de cate o sesiune a Academiei „Noua Viata” sustinute de aceeasi traineri. Detalii despre gasiti aici https://donectar.ro/academia-noua-viata/

25 ianuarie
Tema: Network Marketing-ul in noua era
Istoria marketingului in retea, dar si mecanismul sau economic sunt descrise in brosura “doTERRA – sansa ta sclipitoare” pe care o poti gasi aici https://bit.ly/2ENjrbt
Pentru ca toti participantii la acest seminar au facut cunostinta deja cu acest text, nu o sa mai dezvoltam aceste subiecte, dar vom discuta in detaliu despre filosofia si tehnologia acestei activitati ce duc catre succes in aceste timpuri noi.
Filosofia – intelegerea izvoarelor ascunse care declanseaza mecanismul acestei activitati, precum si atitudinea participantilor fata de ea. Prin intelegerea filosofiei marketingului in retea, intelegem si unde sunt inradacinate principalele motive ale esecului, dar si ale succesului in aceasta activitate. Prin urmare, persoanele care se straduiesc sa obtina rezultate marete si durabile, ar trebui, mai presus de toate, sa inteleaga filosofia network marketing-ului.
Cu toate acestea, doar in baza filosofiei, prea departe nu poti ajunge, pentru a avea succes mai e nevoie sa stapanesti si tehnicile moderne ale acestei activitati. Prin urmare, in partea a doua a acestui seminar vom analiza in detaliu aceste aspecte.
Network Marketing-ul are peste 80 ani de istorie si este folosit de mii de companii din intreaga lume. Experienta cumulata in primii 50 de ani de existenta a network marketing-ului a permis multor milioane de participanti sa obtina rezultate bune pana in primul deceniu al secolului XXI. Dar dupa, intreaga lume, inclusiv sistemul economic a inceput sa se schimbe rapid, iar experienta anterioara, precum si vechile reguli si tehnologii de business si-au pierdut eficienta anterioara, iar in unele cazuri si-au pierdut in general relevanta si au devenit o “frana”. In prezent, cei care incep sa se implice in network marketing, trebuie sa fie constienti de tehnologiile anterioare pentru a evita greselile grave si pentru a nu urma vechiul drum. De asemenea este necesar sa se studieze deja noua experienta care garanteaza succesul la ora actuala… si ea s-a acumulat suficient, mai ales in SUA.
Despre toate acestea vom vorbi detaliat la acest seminar.
Durata seminarului 6 ore (plus pauzele de rigoare).

10 mai
Tematica: Legile managementului in network marketing
Exista mai multe principii si reguli de construire a retelelor de success in network marketing, printre ele gasim si pe cele care se incadreaza la categoria economico-financiara, dar si cele care tin de factori morali si psihologici. Toate acestea impreuna pot fi legate intr-un singur concept de management profesionist.
Oamenii care nu au o pregatire economica si experienta practica in afaceri de cele mai multe ori se tem de aceste cuvinte. Ei cred ca managemntul profesionist este ceva foarte complex ce poate fi inteles doar de specialist in domeniu. Cu toate acestea, managementul, in esenta, este un set de reguli simple care permit sa castigi mai mult cu mai putin efort. Definit si vazut astfel, el nu ar mai trebui sa sperie pe nimeni. Iar atunci cand, la acest seminar, veti si face cunostinta cu aceste 12 legi ale managementului, veti vedea ca nu e nimic complicat. In acelasi timp, cunoasterea acestor legi va permite sa va construiti afacerea corect, sa va eliberati de stres si sa obtineti venituri mai mari, cu mai putin efort.
Despre toate acestea vom vorbi detaliat la acest seminar.
Durata seminarului 6 ore (plus pauzele de rigoare).

Trainerii Valeria si Vladimir Dubkovskiye, autorii cartii „Nectar pentru Suflet” au fondat in 1999 (si a functionat pana in 2016) ca „Academia de Business Sistematizat” (o scoala de Network Marketing).

În cadrul activității Academiei au obtinut – 15 „Oscaruri MLM” ale Academiei Eurasiatice de Marketing în Rețea, în nominalizările „Pentru formarea sistematică în mai multe țări euroasiatice”, „Cel mai bun program educațional”, „Cei mai buni antrenori de afaceri”, „Autorul celei mai bune cărți MLM” si „Autorul celei mai bune colectii de cărți privind marketingul de rețea „, etc., precum și premium ” Penita de Platinum din partea revistei „Network News”, detinatorul „Ordinul lui Karl Renborg” și 16 diplome din partea mai multor companii network marketing pentru contribuția lor la formarea liderilor și distribuitorilor lor.